Հեծանիվի պատմությունը

http://b4.mskh.am/node/847

Այսօր մեր դասարանում մեծ ոգևորություն էր: Իսկ պատճառը հեծանիվի պատմությունն էր: Եթե չգիտեք հեծանիվի պատմությունը, ապա կարդացեք այս նյութը:

Շատ տարիներ առաջ հեծանիվը միակ և լավագույն փոխադրամիջոցն էր մարդկանց համար: Սակայն այսօր շատերը շարունակում են նախընտրել այն գերժամանակակից ու հզոր ավտոմեքենաներից:  Տարբեր ժամանակներում տարբեր տեսքով «հեծանիվներե են գոյություն ունեցել: Հարյուրամյակներ պահանջվեցին մինչև հեծանիվները կատարելագործվեցին, դարձան արագընթաց ու ձեռք բերեցին այս տեսքը: 1808թ.-ին, օրինակ, Փարիզում հայտնվել էր երկակնանի մի ինքնագնաց` առանց  ղեկի: Չնայած նրա ոչ լիարժեքությանը` այս երթուղային միջոցը շատ արագաշարժ էր: Իզուր չէր, որ լատիներեն  նրա անունը նշանակում էր «արագ ոտքերե:

1817թ. մի գերմանացի բարոն՝ Կարլ ֆոն Դրեզը անունով, վերջապես հեծանիվին ավելացրեց ղեկային համակարգ: Ապա ավելացան նաև ոտնակները:  Փորձելով արագացնել հեծանիվի շարժը` մասնագետները դիմացի անիվն ավելի մեծ պատրաստեցին, իսկ հետևի անիվը մնաց փոքր : Այս ամենից հետո բոլորը սկսեցին հետաքրքրվել այդ նորությունով: Ընդամենը մեկ տարվա ընթացքում Ֆրանսիայում՝ 1000, Անգլիայում՝ 2400, ԱՄՆ-ում՝ 4000 հեծանիվների տեսակներ են ստեծվել: Այսօր աշխարհում գոյություն ունեն բազմաթիվ հեծանիվներ` տարբեր չափերի, արագության, գույների…

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s