Ամանորյա պատումներ /2 նյութ/

DSC09306Արմինե Հարությունյան

3.2 դասարան

<<Ձմեռ>> մեդիաօլիմպիադա

Ուրախ տոներ շատ եմ սիրում: Ես շատ էի սպասում Նոր տարվա գալստյանը: Կիսվել եմ իմ ուրախությամբ և տոնական տրամադրությամն: Տե’ս այստեղ.

Ձեր ուշադրությանն եմ ուզում ներկայացնել իմ հեքիաթը`

<<ՁՄԵՌ ՊԱՊԸ>>

Լինում է, չի լինում, մի Ձմեռ պապիկ է լինում: Այդ Ձմեռ պապիկը  երկար և ճերմակ մազեր ուներ: Ամանորին մի քանի օր էր մնացել: Ձմեռ պապն էլ ընկել էր ճանապարհ: Ճանապարհին տեսավ մի ուրիշ Ձմեռ պապիկի: Նրանք ծանոթացան և ընկան ճանապարհ: Ամանորի ցերեկը արդեն  մեզ մոտ էին:  Երբ տասներկուսը խփեց , նրանք չհասցրեցին երեխաներին նվերներ տալ, որովհետև նրանք իրենց պարկերը մոռացել էին իրենց տանը: Այդպես էլ երեխանները սպասեցին Ձմեռ պապիկի նվերներին: Վերջում հրաշք տեղի ունեցավ: Ձմեռ պապիկի եղնիկները հասցրեցին բերել երեխաների նվերները:

Թողնել պատասխան

