Ուսումնական ճամփորդություններ

DSC06461Ուսումնական նախագիծ

Ուսումնական ճամփորդություններ

Բարձունքի հաղթահարում

Սեպտեմբերի 21-23             Անկախության տոն.  բարձունքների նվաճում

Մայիսի 28-31             Հանրապետության օրեր. կենսամշակութային արշավներ,  բարձունքների նվաճում

Սովորողներն միմյանց բացահայտում են ճամփրդությունների ժամանակ, այսինքն ուսումնական միջավայրից  դուրս: Նրանք հաճույք են ստանում նման շփումից և հաղորդակցումից:

Ճամփորդությունը կազմակերպելիս մի քանի փաստեր պետք է կարևորել, թե սովորողները  քանի տարեկան են, տարվա որ եղանակն է և այլն:

Դպրոցում ճամփորդություն կազմակերպելու համար անհրաժեշտ է.

Բանալի բառեր- ճամփորդություն, ուսումնական ճամփորդություն, արտադպրոցական ճամփորդություն, ճամփորդության թեմա և այլն:

Ճամփորդությունը դա ուսումնական գործունեության կազմակերպման կարևորագույն ձև է:  Կարելի է ճամփորդել դեպի ՝ տեսարժան վայրեր, սրբավայրեր, թանգարաններ, թատրոններ, կազմակերպել մոտակա և հեռավոր ճամփորդություններ:

Ուսումնական ճամփորդությունները ունեն ուսումնադաստիարակչական նշանակություն:

Ճամփորդությունը կարող է թեմատիակա ունենալ: Օրինակ ՝ դասի թեմայի, հայրենիքի օրվան նվիրված, հաղթանակի օրվան նվիրված ճամփորդություններ: Կրթակամալիրում թեմատիկ ճամփորդության տեսակ է <<Բարձունքների հաղթահարումը>>:

Արտադպրոցականուսումնականճամփորդությունը կազմակերպվում է որևէ տեսարժան վայր այցելությամբ, ջրվեժներ, գետի ափ, սարերի և բարձունքների հաղթահարում: Նպատակ կարելի է ունենալ հետազոտել բնությունը, բուսականությունը, պատմությունը և այլն:  Օրիանակ՝ Տեղեր գյուղ /բնության, տեղանքի, բույսերի ուսումանիրություններ/, Արայի լեռան բարձունքի հաղթահարում, Գառնի – Գեղարդ /տեսարժան, պատմական վայրի ուսումանսիրում, ծանոթացում/:

Ճամփորդությունից առաջ սովորողների հետ անհրաժեշտ է քննարկել, թե ե՞րբ և որտե՞ղ հետաքրքիր կլինի ճամփորդել: Նախ համացանցից սովորողներն իրենց մեդիահմտությունների շնորհիվ ճշտում են, որտեղ հետաքրքիր կլինի ճամփորդել, ճշտում են եղանակը, բնության  կլիմայական պայմանները:

Սոցորողների ճամփորդությունը կազմակրեպելիս պետք է հստակեցված լինեն հետևյալ կետերը.

  • Թեման,
  • Նպատակը,
  • Խնդիրները,
  • Կրթական մասը,
  • Դաստիարակչական մասը,
  • Կազմակերպչական մասը,
  • Ճամփորդության բովանդակությունը,
  • Ճամփորդության արդյունքը:

Տեխնոլոգիա

Սովորողը պատրաստում է ցուցանակ համապատասխան ճամփորդության թեմայի: Էկոտուրի ժամանակ պատրաստում են բնության պահպանությանը նպաստող ցուցանակներ:

Մեդիատեխնոլոգիա

Սովորողներն ինքնուրույն ինֆորմացիա են գտնում համացանցում/ եղանակի, բնաշխարհի / մասին:

Ուսումնական ճամփորդության ամբողջական ծրագիրը տե’ս այստեղ

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s