Այծերը

Նկարի հեղինակ՝ Վահե Վարդանյան

Նկարի հեղինակ՝
Վահե Վարդանյան

Երկու կամակոր այծիկ դեմ առ դեմ հանդիպեցին գետակի վրայի նեղ գերանե կամրջին: Երկու այծիկը միանգամից չէին կարող անցնել կամրջի վրայով: Անհրաժեշտ էր, որ մի այծիկը զիջեր, հետ գնար, որ մյուսն անցներ:

— Ճանապա՛րհ տուր ինձ,- ասաց նրանցից մեկը:

-Էդ էր պակաս, չլինի՞՝ մեծ տիրակալ ես,-պատասխանեց մյուսը,-հետ քաշվիր, ես եմ առաջինը ոտք դրել կամրջի վրա:

— Չէ, ախպերս, ես քեզանից տարիքով մեծ եմ: Ու մեծ լինելով՝ զիջեմ ճանապարհը քեզ նման փսլնքոտի՞ն: Ոչ մի դեպքում:

Է­ստեղ երկուսն էլ, առանց երկար մտածելու, ճակատ ճակատի տվեցին, կառչեցին պոզերով և, բարակ ոտքերով հրվելով տախտակամածին, սկսեցին կռվել: Սակայն, տախտակամածը թաց էր. և համառ այծիկները սայթաքեցին ու ընկան գետը:

Աղբյուրը՝  տես այստեղ

Հեղինակ՝  Կ. Դ. Ուշինսկի

Թարգմանություն՝ Տ. Ավետիսյան

Добавить комментарий

