Մենթորական աշխատանք

Մարտ ամիս՝ հոգեբանի աշխատանք

Ամալյա Օհանյանի /Հյուսիսային դպրոց-հոգեբան/

  • Գործնական պարապմունքներ, օրինակներով
  • ԱՈՒՊ-ների, գնահատման փաստաթղթերին ծանոթացում
  • Փետրվարից Մարտի առաջին շաբաթը այն սովորողների անհատական հոգեբանական առանձնահատկությունների քննարկումն, ում աջակցությունը կազմակերպում է կրթահամալիրի հոգեբանը
  • Նախագծերի մշակում /առցանց և ֆիզիկական միջավայրում/
  • Աշխատաժամանակի մշակում, յուրաքանչյուր սովորողի առանձնահատկությունով պայմանավորված գրաֆիկի կազմում,համագործակցություն
  • Աշխատակարգի և հաշվետվության համակարգում /կարգ, ձևաչափ/
  • Զոն ստուգատեսի ուսումնասիրում-ստուգատեսային աշխատանքների ծանոթացում, հոգեբանի աշխատանքի առանձնահատկությունների քննարկում
  • Բլոգում այլ նյութերի հրապարակում՝
  • Մայրիկատոն- նախագիծ
  • Զրույց-քննարկում` Մայրիկս ու ես-հոգեբանի աշխատանքը խմբային-դասարանական թիմով

Մարտ ամսվա աշխատակարգ

Հաշվետվություն -Մարտ ամիս

Ինքնակրթություն

Մասնագիտական գրականության ընթերցում՝

  1. ՀՄԿ-առցանց գրադարան
  2. Հոգեբանական աջակցություն հոգեֆիզիկական զարգացման խանգարումներ ունեցող երեխաներին /Հատուկ հոգեբանների, հոգեբանների և էրգոթերապիստների համար նախատեսված վերապատրաստման գործնական դասընթացի փաթեթ/
  3. ՆՈՒՀ պետական չափորոշիչ.docx
  4. Որպես օրինակ՝ Հոգեբանի աշխատանքը նախագծերով

Թողնել մեկնաբանություն