Նախագծի իրականացման ընթացքը՝ 2014թ. Սեպտեմբեր 1-26
Նպատակ ունենք առաջին դասարանում իրականացնել « Իմացումի հրճվանք » ծրագիրն ըստ ուսպլանի:
Նպատակին հասնելու համար իրականացնում ենք հետևյալ խնդիրները՝
- Խոսքի զարգացում
- Մաթեմատիակական հասկացությունների ձևավորում
- Մեդիատեխնոլոգիական հմտությունների ձևավորում
- Բնագիտական տարրական հմտությունների ձևավորում
- Երաժշտական ունակությունների դրսևորում, զարգացում
- Տեխնոլոգիակն հմտությունների զարգացում.
- Մարմնակրթություն
Սովորողի գործունեությունը սեպտեբերի 1-26-ը՝
- Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք: Յուրաքանչյուր օր 15 րոպե:
- Բանավոր խոսք: Սովորողները պատմում են իրենց մասին, շրջապատող իրերի, մարդկանց, երևույթների մասին:
- Թվաբանություն, մաթեմատիկական խաղեր
- Մեդիատեխնոլոգիա: Համակարգչից օգտվելու տարրական գիտելիքներ:
- Տեխնոլոգիա: Կավով աշխատանք, նկարչություն:
- Բնագիտական գործունեություն: Բնագիտական փորձեր, որի ընթացքում սովորողը հետազոտում և դիտարկում է:
- Երգ-պար-խաղ
- Մարմնակրթություն-ազգային խաղեր:
Սպասվելիք արդյունքները՝
* Դասարանային խմբի ձևավորում
* Ինքնաճանաչում, ինքնաուսումնասիրում,ինքնուրույնության դրսևորում
* Խոսքի զարգացում (նաև՝ նկարչական լեզու, երաժշտական, շարժումների), մտքերը անկաշկանդ, հասկանալի, ամբողջական արտահայտելու կարողության զարգացում
* Համեմատություններ, խմբավորումներ կատարելու, տարածության և ժամանակի մեջ կողմնորոշվելու կարողությունների ձևավորում
* Մեդիահմտությունների ձևավորում և զարգացում՝ համակարգչի գործիքներ, ֆոտոխցիկով նկարել, Point ծրագրով աշխատել
Առաջին շաբաթ /գործունեության ընդհանուր նկարագրություն/
Սեպտեմբերի 1-ից 5-ը
- Շաբաթվա խնդիրն է սովորողների ադապտացիան նոր միջավայրում, համադասարանցիների և դասավանդողների հետ հարաբերությունների կառուցում:
- Յուրաքանչյուրը պատմում է իր մասին՝ <<Ողջո՜ւյն , այդ ես եմ ՝ …>> /բերում են ընտանեկան կամ անհատական նկարներ, ցուցադրում են և պատմում/
- Առավոտյան ընդհանուր պարապմունքի պարերի փորձ: Ավագ ընկերների օգնությամբ առաջին շաբաթվա ընթացքում սովորողները տիրապետում են նախապես որոշված պարի շարժումները:
- Գուաշով նկարում են իրենց, նույն շaբաթվա ընթացքում նկարում են նաև իրեց ընտանիքը:
Երկրորդ շաբաթ /գործունեության ընդհանուր նկարագրություն/
Սեպտեմբերի 8-ից 12-ը
- Հեքիաթ՝ «Անհաղթ աքլորը» (Հ. Թումանյան, Ոսկեփորիկ էջ-20)
Սովորողները լսում են հեքիաթը , առանձին հատվածները քննարկում և սովորում են: Դասվարի օգնությամբ թվարկում են հերոսներին, հաշվում են , թե քանի հերոս կա հեքիաթում: Նկարում են հեքիաթի սիրելի հերոսներից որևէ մեկին ու պատմում նրա մասին: Սովորողները պատմում են հեքիաթը դերային խաղի միջոցով՝ դասարանում փոքրիկ բեմականացում կազմակերպելով:
- Այս շաբաթվա բանաստեղծությունն է « Արտուտիկ»-ը (Մշակումը՝ Հ. Թումանյան, Ոսկեփորիկ էջ -5 ): Շաբաթվա վերջին օրը, առավոտյան ընդհանուր պարապմունքի ժամանակ ներկայացնում են իրենց սովորած բանաստեղծությունը և արժանանում ծափահարությունների: Սա առաջացնում է պատասխանատվություն սովորողի մոտ, դարձնում է սովորողին առավել անկաշկանդ և գնահատված:
- Սովորողն իր հետ բերում է իր նկարներից և ձևավորման իրեր, որպեսզի պատրաստի շրջանակ նկարի համար:
- Սովորում են «Արև, արև, եկ, եկ» երգը մասնագետի հետ միասին: Նախ լսում են երգը, դիտում կարաոկեն, սովորում բառերը, մասնակցում բեմականացմանը և երգում:
Երրորդ շաբաթ /գործունեության ընդհանուր նկարագրություն/
Սեպտեմբերի 15-ից 19-ը
Շաբաթվա կարևոր գործունեությունը համակարգչի միացնել անջատելը, մկնիկով աշխատանք:
Այս շաբաթվա գլխավոր խդիրն է նաև mskh.am և b4.mskh.am կայքերից օգտվելու ձևի յուրացում:
Սովորում են առարկաների հատկություններ՝ գույն ձև, չափ, նյութ . խմբավորում, համեմատում:
Սովորողները պատմում են, հայտնում են իրենց կարծիքը, դեռ նախորդ շաբաթ լսած ու սովորած հեքիաթը՝ «Անհաղթ աքլորը»: Դասվարը նկարահանում է բոլորի խոսքը և հետո սովորողները լսում են իրենց պատմածը:
Շաբաթվա բանաստեղծությունն է «Ծիտը և բազեն» (Ղ.Աղայան, Ոսկեփորիկ էջ -9 )
Չորրորդ շաբաթ /գործունեության ընդհանուր նկարագրություն/
Սեպտեմբերի 22-ից 26-ը
Point-ով նկարում են մեծ ու փոքր կենդանիներ, հաստ ու բարակ և այլն:
Օտար լեզուներն էլ աշխատում են նույն սկզբունքով:
Սմարթ դասեր՝ համեմատում, խմբավորում:
Սովորում ենք բանաստեղծություն՝ «Փիսոն» (Հ. Թումանյան, Ոսկեփորիկ էջ-6) և կրկին ներկայանում ենք առավոտյան ընդհանուր պարապմունքի ժամանակ: Սովորում ենք նաև բանաստեղծությունը երգել, հանգերով արտասանել:
ՈՒսումնական ճամփորդություն՝սեպտեմբեր 22-23 Անկախության տոն. Բարձունքների նվաճում:
Ամբողջ Սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում, յուրաքանչյուր շաբաթվա գործունեության հիմնական ձևրից են-յուրաքանչյուր սովորող ունենում է իր հերթապահության օր: Սովորում են, թե ինչպե՞ս է պետք կազմակերպել նախաճաշը: Ամեն օր հաշվում են, թե ո՞վ է ներկա, ո՞վ է բացակա: Քանի հոգով են նստած դասին: Միջավայրի խնամքն ինչպե՞ս պետք է կազմակերպել: