Ճամփորդության ուղղությունը՝ Գեղարքունիքի մարզ, ք. Սևան, Ցամաքաբերդ թաղամասից 3կմ դեպի արևելք
Մասնակիցներ՝ 3.1 դասարանի սովորողներն ու ծնողները
Ճամփորդության նպատակը՝
Ուսումնահայրենագիտական ճամփորդության նպատակն է ծանոթանալ <<Մաշտոցներ>> մատուռին, ուսումնասիրել տարածքը, կատարել դիտումներ, սովորել տեղանքում կողմնորոշվել ՝ իրականացնելով <<Տիեզերք>> նախագիծը: Նաև խնամել բնությունը՝ իրականացնելով Գետը համայնքում նախագիծը:
Ճամփորդության մեկնարկը՝29 .09.2018, ժամը՝ 9:30-ին,
Վերադարձը՝ 17:00
Տեղանքին ծանոթ եմ: ԱՐդեն հասցրել եմ լինել և ուսումնասիրել տարածքը:
Անհրաժեշտ պարագաներ՝
- ուսապարկ
- թեթև սնունդ,
- ջուր
- արևապաշտպան գլխարկ
- միանգամյա օգտագործման ձեռնոցներ և աղբի տոպրակներ
- տաք բաճկոն կամ ժակետ
- թաց և չոր անձեռոցիկներ
- սլաքավոր ձեռքի ժամացույց
Ճամփորդությունը մեկնարկում ենք Արևմտյան դպրոց-պարտեզից:
Ճամփորդության ընթացքում ուսումնասիրում ենք միջավայրն ու <<Տիեզերք>> նախագծի շրջանակներում նշված խնդիրներից մի քանիսը լուծում: Օրինակ՝ տարածքում արևի տեղաշարժի դիտարկումը, եկեղեցու խորանի միջոցով հորիզոնի չորս գլխավոր կետերի բացահատումը: Մեջբերում՝ Եկեղեցիների խորանը, որի վրա մատուցվում է պատարագը, լինում է արևելյան կողմում, որովհետև, ըստ Աստվածաշնչի, Քրիստոսի երկրորդ գալուստը լինելու է արևելքից (Մատթ. 24.27): Բացի դրանից արևելքը հոգևոր լույսի, լուսավորության խորհրդանիշն է: աղբյուրը տե՛ս այստեղ
Նախապատրաստական փուլ
Սովորողները քարտեզի օգնությամբ ուսումնասիրում են տարածքը, որտեղ պետք է գնան:
Փնտրում են համապատասխան նյութեր տեղանքի մասին:
Դպրոցի ներքին բակերում նախապես փորձում ենք գտնել հորիզոնի կողմերը:
Փորձում ենք քննարկել առանցքային հարցեր: Օրինակ՝ մատուռի և եկեղեցու տարբերությունը, արևի տեղաշարժի մասին քննարկում, բնության օրինաչափությունների, բուսականության աճը հարավում և հյուսիսում ևայլն: Նախատեսում ենք ունենալ ռադիոնյութ վերը նշված թեմաների քննարկումից:
Ամփոփում՝
Ժամացույցն ու արևը կողմնացույցի փոխարեն
Պատմում ենք մեր դիտարկման մասին: Ռադիոթողարկում
Սովորողներն իրենց բլոգում ներկայացնում են քարտեզը, ճամփորդության այլ մանրամասներ.
Դավիթ Մկրտչյան
Ճամփորդության մասին պատմող տեսաֆիլմ
Սովորողների բլոգում պատումներ և ֆոտոպատումներ օրվա մասին
- Մարիա Խանյան-Ինչպես մենք ճամփորդեցինք
- Արեգ Հարությունյան-Ինչպես հաղթահարեցինք բարձունքը
- Աշոտ գրիգորյան-Ինչպես հաղթահարեցինք սուրբ Մաշտոցների բարձունքը
- Ալվինա Խարազյան-Սևանի ափից հավաքած քարերն ու կաղինները
- Սամվել Մխիթարյան-Ինչպես հաղթահարեցինք բարձունքը
- Վահե Գաբրիելյան-Ինչպես մենք ճամփորդեցինք դեպի Սևանա լիճ
- Միքայել Հովհաննիսյան-Ինչ արեցինք և ինչ տեսանք Գեղարքունիքի մարզում
- Սահակյան Ծառլ-Ճանապարհորդություն
Ռադիոնյութ: Եթերում են երրորդ դասարանցիները