Ճամփորդոությունը դեպի Ջրվեժի արգելոց
26.10.2017
Մեկնարկը՝ Արևմտյան դպրոց-պարտեզի Հայրենագիտական-արշավախմբային կայանից,ժամը 10:00-ին,
Վերադարձը՝ Արևմտյան դպրոց-պարտեզի Հայրենագիտական-արշավախմբային կայան, ժամը 16:00-ին:
Մասնակիցներ — 2.1դասարանի սովորողներ /25 սովորող/
Ճամփորդելու համար անհրաժեշտ է.
առողջ սնունդ, ջուր, տաք բաճկոն, հարմար սպորտային կոշիկներ, ֆոտոխցիկ, չափիչ գործիք /մետր/,ձայնագրիչ, լավ տրամադրություն
Ճամփորդության ընթացքում երկու նախագիծ ենք իրականացնում.
- Աշնանային ընթերցումներ: Ընթերցում ենք Խնկոյան: Ամփոփում ենք խնկոյանական օրերը:
- Արգելոցի բույսերի, ծառերի ուսումնասիրություն, մեզ անծանոթ, նոր թփերի տեսակների բացահայտում /Ըստ նախնական պայմանավորվածության նաև թփերից մի քանիսի արմատներով տեղափոխումը կրթահամալիր/ :
Նպատակը — Բնության գրկում ընթերցել Աթաբեկ Խնկոյանի ստեղծագործություններն ու բեմականացնել: Բնագիտական դաս կազմակերպել բնության գրկում /նոր թփերի, ծառերի բացահայտում, ուսումնասիրում:
Նաև նախատեսում ենք լուսանկարել աշնան գույները ֆոտոխցիկով:
Քայլարշավ դեպի արգելոցի լճակ:
Նախապատրաստական աշխատանքներ-Ընթերցել ենք Խնկոյանի ստեղծագործությունները, սովորել առակները, խոսել աշնան մասին, քննարկել աշնանային բնությունը: Տնկել տնկիներ, ուսումնասիրել բույսերի <<բնավորությունը>>: Ուսումնասիրել Երևանից Ջրվեժի արգելոց ճանապարհը GoogleMap—ով: Google որոնողականով Ջրվեժի արգելոցի բնության ուսումնասիրում, ծառերի տեսակների ուսումնասիրում:
Ճամփորդության ընթացք- Նախ հետևում ենք, թե որ ժամին ենք դուրս եկել դպրոցից, քանի ժամ հետո ենք հասել:
Նախատեսում են Ջրվեժի արգելոցից հավաքել կաղիններ ու տերևներ, որպեսզի սովորողները աշնանայի արձակուրդի ընթացքում ընտանեկան նախագիծ իրականացնեն: Նաև սովորում ենք լուսանկարել բնությունը, որպեսզի կրկին արձակուրդի հանձնարարությունը կարողանան հաղթահարել: Ուսումնասիրում ենք ծառերը, դրանց տեսակները, կատարում չափում-համեմատություններ: Որևէ տեղ նստում ենք ընթերցանություն անելու համար, այնուհետև շրջում ենք լուսանկարելու աշնանային բնությունը:
Ակնկալվող արդյունքները
Ունենալ Խնկոյանի ստեղծագործությունների աուդիոընթերցում, լուսանկարների ցուցահանդես դասվարի բլոգում, թփերի տեսակների մասին ճանաչողական նյութերի փաթեթ և թփերի տեսակներից մի քանիսի տեղափոխումը կրթահամալիրի ներքին բակ: Սա շարունակական կլինի այնքանով, որ բերած թփերին կհետևեն, կմշակեն սովորողները: