Հունվարյան հաշվետվություն, որպես 2,1 դասարանի դասվար
Հունվար ամիսը ճամբարային գործունեության, ստուգատեսային ամիս է: Աշխատել ենք ըստ Հունվարյան նախագծի:
Հիմնական աշխատանքներն ու նախագծերն են՝
<<Երևան 2800>>նախագիծ, Բնագիտական ստուգատես, Տրիաթլոնի ստուգատես,
Հանրակրթական Դիջիթեք 2018
Այս ամիս մենք հասցրին լինել Մեդիակենտրոնում և Մայր դպրոցում.
Նախ այցելեցինք աստղացուցարան, որտեղ դիտեցինք ֆիլմ տիեզերքի մասին:
Քանի որ հունվարը նաև ստուգատեսային ամիս էր, մենք մասնակցեցինք բնագիտական, լողի ստուգատեսին, մարզական, հեծանվային ստուգատեսին: Ստորև մեր ստուգատեսային նյութերը.
- Լողի ստուգատես,
- Հեծանվավարության ստուգատես,
- Մարզական ստուգատես,
- Սպորտլանդիա /2.1, 2.2 ջոկատներ/
- Բնագիտական ստուգատեսին սովորողների նկարահանած նյութերից պատրաստեցինք մեդիափաթեթ : Նաև ջոկատով տարբեր փորձեր արեցինք ու մեկնաբանեցինք՝
- Դասարանական Բնագիտական փորձերի մեդիափաթեթ
- Բնագիտական փորձ: Կախարդական ջուր
- Աղը ջրից փախչում է
- Ջրի տեղափոխումը տարբեր ձողիկներով
Մենք ներկայացրինք ռադիոնյութ-ամփոփում առաջին ստուգատեսային ճամբարային շաբաթվա մասին:
Մայր դպրոցում մասնակցեցինք սեղանի թենիսի դասընթացին, ինչն այնքան հավանեցինք, որ կարծում ենք , էլի կգնանք :
Ի ուրախություն մեզ, մենք հյուրընկալեցինք Միջին դպրոցի մեր ընկերներին ու նրանք մեզ պատմեցին տիեզերքի , մոլորակների մասին /սովորող-սովորեցնող նախագիծ/: Մեր ավագ ընկերները նախ պատմեցին տիեզերքի մասին, ապա լսեցին մեր հարցերն ու պատասխանեց: Պայմանավորվեցնք , որ էլի կհանդիպենք
Հունիս ամսում պատրաստեցինք նաև ինտելեկտուալ խաղ Զառա Ոսկանյանի և տեխնոլոգների ջոկատի հետ: Այտուհետև բաժանվեցինք երկու խմբի ու խաղացինք մեր ինտելեկտուալ խաղը: Այն բաղկացած էր չորս բաժնից՝ՄՍԿՀ, Արվեստ, Բնագիտություն և Խառը: Սովորողները ընտրում էին բաժինն ու հարց, ապա խմբով քննարկում պատասխանը:
<<Երևան 2800>>նախագծի շրջանակներում իրականացրինք ճանաչողական բազմաթիվ հետազոտություններ և զուգահեռ սովորեցինք ՏՀՏ հմտություններ:
Հունվարյան հաշվետվություն, որպես բազմամասնագիտական խմբի անդամ /հոգեբան/
Այս ամիս աշխատանքն ուղղված էր դասարանական խմբային խաղերին, որոնք զարգացնում են սովորողների խմբային աշխատանք կատարելու հմտությունները, ուշադրությունը, հիշողությունը, տրամաբանությունը, լիցքաթափում է ծանրաբեռնվածությունը.
Ուշադրությունն ու հիշողությունը զարգացնող խմբային խաղ
Այս և նմանօրինակ խմբային խաղերը խաղացել ենք առաջին, երկրորդ և երրերդ դասարանի սովորողների հետ:
Իրականացրել եմ նաև անհատական շտկող, զարգացնող աշխատանք, անհատական հանդիպումներ նոր ընդունված սովորողների հետ, դիտարկումներ խմբերում:
Ծանուցում՝ Ձմեռային ճամբարի ամփոփումը դասավանդողների բլոգում | Նախագծային ուսուցման մասնագիտական խումբ